пятница, 10 апреля 2015 г.

Модуль 4. Рефлексія

     На четвертому занятті викладачі курсу акцентрували мою увагу на диференциації і фасилітації в проектах. Більш детально охарактеризували про способи сприйняття інфомрації людиною. Звичайно, про візуалів, аудіалів та кінестетиків вже чула. Вперше пізнала,що щє можуть бути "дискрети" та про когнітивні стилі навчання.  Сподобалась лекція Кіри Валентиновни, в якій вона розкрила нові для мене поняття. На практичному занятті я навчилась  з урахуванням різних стилів навчання та способів сприйняття учнями інформації складати різнорівневі завдання .
Дізналась про стилі мислення:що бувать імпульсивні учні, що думають і реагують одночасно, тому швидше закінчують роботу; рефлексивні учні працюють повільно, не встигють закінчити роботу, рідко піднімають руку.
Під час вивчення матерілів модулю згадала трохи психологію (право та лівокульність сприйняття нформації) та урахування первинного способу сприйняття інформації учнями(зоровий, слуховий, моторний).
Ці знання допоможуть мені не тільки в формулюванні завдань для учнів під час виконання проекту, але й взагалі для підвищення методики викладання курсу "Інформатики".

Комментариев нет:

Отправить комментарий