понедельник, 6 апреля 2015 г.

Модуль 3. Рефлексія

За об'єктивними обставинами я була відсутньою на заняттях по модулю 3.  Я самостійно переглянула зміст 3-го модулю "Про диференціацію оцінювання". Звернула  увагу на різні форми оцінювання, які можливо використати не тільки в проектній діяльності, а й в оцінюванні учнів при вивченні певної теми з інформатики.
Про форму оцінювання З-Х-Д вже раніше знайомилася на курсах підвищення кваліфікації вчителів з іфнорматики. Інколи  до З-Х-Д зверталася, щоб розвивати пізнавальну активність учнів і відійти від одноманітності.
Переглянувши приклади інших вчителів, сподобалася така форма, як організаційна діаграма, для представлення результатів досліджень.
Дізналась багато нового про формуюче оцінювання- про те, що воно націлене на визначення індивідуальних досягнень кожного учня і не припускає як порівняння результатів, продемонстрованих різними учнями, так і адміністративних висновків за результатами навчання.
Могла переконатися в успішності такого виду оцінювання під час виконання проектного дослідження в тих випадках, коли учні аналізують свій процес навчання в ході роботи над навчальним матеріалом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий