На першому занятті з курсу "Проектна діяльність в інформаційно-освітньому просторі" я ознайомилась з програмою курсу.
Дізналась, що метою курсу «Проектна діяльність в інформаційно-освітньому середовищі» є сприяння розвитку професійної (психолого-педагогічної, інформаційною і комунікативною) компетентності слухачів у напрямі набуття досвіду вирішення професійних завдань вчителя з організації проектної діяльності учнів, активізації та підтримки такої діяльності через освоєння освітніх технологій і сучасних можливостей інформаційних і комунікаційних технологій
Розібралась з основним завданням курсу - створення умов для реалізації в практиці роботи освітніх установ особисто-орієнтованого навчання шляхом інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій з освітньою технологією «метод проектів».
Також звернула увагу на формування ключових компетентностей успішного учня ХХІ століття.
Передивалась свої погляди на проектну діяльності в школі, та особливо на переваги та недоліки цієї форми організації роботи на уроках нформатики.
Найбільше мене зацікавило, що можна залучити до участі в проектній діяльності батьків.
Найбільшу складністьна цьому етапі викликало: вибір цікавої теми для дослідження та формулювання ключового питання.
Дізналась, що метою курсу «Проектна діяльність в інформаційно-освітньому середовищі» є сприяння розвитку професійної (психолого-педагогічної, інформаційною і комунікативною) компетентності слухачів у напрямі набуття досвіду вирішення професійних завдань вчителя з організації проектної діяльності учнів, активізації та підтримки такої діяльності через освоєння освітніх технологій і сучасних можливостей інформаційних і комунікаційних технологій
Розібралась з основним завданням курсу - створення умов для реалізації в практиці роботи освітніх установ особисто-орієнтованого навчання шляхом інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій з освітньою технологією «метод проектів».
Також звернула увагу на формування ключових компетентностей успішного учня ХХІ століття.
Передивалась свої погляди на проектну діяльності в школі, та особливо на переваги та недоліки цієї форми організації роботи на уроках нформатики.
Найбільше мене зацікавило, що можна залучити до участі в проектній діяльності батьків.
Найбільшу складністьна цьому етапі викликало: вибір цікавої теми для дослідження та формулювання ключового питання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий