понедельник, 4 мая 2015 г.

Модуль 5. Рефлексія

В процесі вивчення матеріалів модулю я зрозуміла методику створення учнівської роботи.
Продивившись приклади представлених робіт, я визначилась з майбутнім сценарієм своєї роботи. Склавши його на папері, я продумала також критерії попереднього та кінцевого оцінювання результатів учнівської роботи.
Створюючи приклад учнівської роботи я зрозуміла яким чином це допоможе мені пояснити учням свої очіквання вд результатів проекту та підвищить якість навчання. Виконавши завдання замість учнів, вже точно розумієшь всі труднощі, що можуть у них виникнути і можешь зазадалегідь розробити шляхи подолання цих труднощів, розробивши чіткий алгоритм виконання завдань.
Вивчивши модуль, я зрозуміла, як потрібно організувати оцінювання результатів проекту, та як ефективно оцінювати проміжні результати кожної групи.
Створивши учнівську роботу, я виклала її на гугл-диск, надала доступ до роботи та до таблиці оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий