среда, 10 июня 2015 г.

Рефлексія за курс

Рефлексія за курс "Проектна діяльність"

Вивчивши даний курс, я зрозуміла важливу роль методу проектів в професійній діяльності вчителя інформатики. Головна перевага методу проектів - це можливість навчити учнів працювати в групі. А саме, спільно вирішувати проблеми, що виникають під час роботи; розподіляти обов'язки між членами групи; поважати думку іншого; вміти слухати опонента та ввічливо спілкуватися.
Мені сподобалось процювати над розробкою завдань для груп учнів, а також над вибором системи оцінювання проміжних та очікуваних результатів. 
Цікаві ідеї, що виникли у мене під час роботи над проектом, я обов'язково використаю в своїй подальшій педагогічній діяльності.
Я дізналась про декілька цікавих програм та ресурсів, які можна використати на уроках інформатики - інтерактивні презентації Smart, інтерактивні кросворди, он-лайн презентації, он-лайн- дошкт і т.п.
Вивчаючи курс, я згадала навички фасилітації. Навчилась правильно добирати завдання для учнів з різними способами сприйняття інформації.
Цікавим був досвід відчути себе в ролі учня. Це допомогло мені більш ретельно продумувати інструкції та завдання до проекту, правильно розраховувати час на їх виконання та добирати систему оцінювання.
Хочеться сказати велике "Дякую" викладачам за досвід, якого набула, за методичну та педагогічну підтримку, людяність та доброзичливість!

Комментариев нет:

Отправить комментарий